Data d'alta al repositori: 2021-09-02
Resum: Aquest artícle demostra l’impacte social que l’ús de les TIC a generat en els infants del cicle inicial prenent com a referència les teories evolutives d’Erikson. S’analitza l’escola, el rol socialitzador i educatiu. L'anàlisi pràctica es basa en l'experiència de docents respecta a la implementació de les TIC a les aules d’educació primària. S’efectua una aproximació a la realitat mitjançant una metodologia qualitativa que analitza el procés d’implementació de les TIC a les aules. Els resultats mostren un acord unànime dels docents a favor de la seva aplicació i paral·lelament es manifesta la necessitat de millorar la formació i ús.
Matèria: Ciències jurídiques
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències jurídiques Juridical sciences Ciencias jurídicas
Departament: Antropologia, Filosofia i Treball Social
Estudiant: Laarossi Morjan, Nouhaïla
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: L'impacte social en els infants generat per les noves tecnologies a les aules The social impact on children generated by new technologies in the classroom El impacto social en los infantes generado por las nuevas tecnologias en las aulas
Data de la defensa del treball: 2021-07-05
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: "TIC, educació primària, impacte social " ICT, primary education, social impact TIC, educación primaria, imapcto social
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: L'impacte social en els infants generat per les noves tecnologies a les aules
Director del projecte: "Abellán Hernández, Elisa "
Ensenyament(s): Treball Social
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)