Fecha de alta en el repositorio: 2021-09-02
Resumen: Aquest artícle demostra l’impacte social que l’ús de les TIC a generat en els infants del cicle inicial prenent com a referència les teories evolutives d’Erikson. S’analitza l’escola, el rol socialitzador i educatiu. L'anàlisi pràctica es basa en l'experiència de docents respecta a la implementació de les TIC a les aules d’educació primària. S’efectua una aproximació a la realitat mitjançant una metodologia qualitativa que analitza el procés d’implementació de les TIC a les aules. Els resultats mostren un acord unànime dels docents a favor de la seva aplicació i paral·lelament es manifesta la necessitat de millorar la formació i ús.
Materia: Ciències jurídiques
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències jurídiques Juridical sciences Ciencias jurídicas
Departamento: Antropologia, Filosofia i Treball Social
Estudiante: Laarossi Morjan, Nouhaïla
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: L'impacte social en els infants generat per les noves tecnologies a les aules The social impact on children generated by new technologies in the classroom El impacto social en los infantes generado por las nuevas tecnologias en las aulas
Fecha de la defensa del treball: 2021-07-05
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: "TIC, educació primària, impacte social " ICT, primary education, social impact TIC, educación primaria, imapcto social
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: L'impacte social en els infants generat per les noves tecnologies a les aules
Director del proyecto: "Abellán Hernández, Elisa "
Enseñanza(s): Treball Social
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)