Creation date in repository: 2021-09-02
Abstract: Aquest artícle demostra l’impacte social que l’ús de les TIC a generat en els infants del cicle inicial prenent com a referència les teories evolutives d’Erikson. S’analitza l’escola, el rol socialitzador i educatiu. L'anàlisi pràctica es basa en l'experiència de docents respecta a la implementació de les TIC a les aules d’educació primària. S’efectua una aproximació a la realitat mitjançant una metodologia qualitativa que analitza el procés d’implementació de les TIC a les aules. Els resultats mostren un acord unànime dels docents a favor de la seva aplicació i paral·lelament es manifesta la necessitat de millorar la formació i ús.
Subject: Ciències jurídiques
Language: cat
Subject areas: Ciències jurídiques Juridical sciences Ciencias jurídicas
Department: Antropologia, Filosofia i Treball Social
Student: Laarossi Morjan, Nouhaïla
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: L'impacte social en els infants generat per les noves tecnologies a les aules The social impact on children generated by new technologies in the classroom El impacto social en los infantes generado por las nuevas tecnologias en las aulas
Work's public defense date: 2021-07-05
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: "TIC, educació primària, impacte social " ICT, primary education, social impact TIC, educación primaria, imapcto social
Confidenciality: No
TFG credits: 6
Title in original language: L'impacte social en els infants generat per les noves tecnologies a les aules
Project director: "Abellán Hernández, Elisa "
Education area(s): Treball Social
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)