Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Influencers: La realitat darrere les seves publicacions i com aquestes afecten als consumidors

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:4125
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG4125
  • Autors:

    Garcia Nogueron, Núria
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-10-08
    Resum: Després de treballar durant molts d’anys com a influencer promocionant marques a Instagram, volia estudiar més profundament com és la realitat darrera d’aquest negoci. Per tant, el que respon aquest treball és com les marques treballen amb els influencers per a afectar als consumidors de manera positiva, però també saber com aquestes campanyes afecten als consumidors. Per això, després de fer recerca sobre com són les xarxes socials i les seves campanyes especialment en Instagram, he analitzat una campanya que personalment he fet amb una marca força coneguda, també he preguntat als consumidors els seu punt de vista sobre aquestes campanyes. Amb això he pogut demostrar que aquestes campanyes són realment eficients i que l’opinió dels influencers és un factor important per als consumidors a l’hora d’adquirir un nou producte.
    Matèria: Consumidors
    Idioma: Català
    Àrees temàtiques: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Garcia Nogueron, Núria
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Influencers: The reality behind their posts and how they affect their consumers Influencers: la realidad detrás de sus publicaciones y como estas afectan a sus consumidores
    Data de la defensa del treball: 2021-09-14
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: influencer d’Instagram, marques, consumidors Instagram influencer, brands, consumers Influencer de Instagram, marcas, consumidores
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Influencers: La realitat darrere les seves publicacions i com aquestes afecten als consumidors
    Director del projecte: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economia i empresa
    Economic and business sciences
    Economía y empresa
    Consumidors
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar