Data d'alta al repositori: 2021-10-08
Resum: Després de treballar durant molts d’anys com a influencer promocionant marques a Instagram, volia estudiar més profundament com és la realitat darrera d’aquest negoci. Per tant, el que respon aquest treball és com les marques treballen amb els influencers per a afectar als consumidors de manera positiva, però també saber com aquestes campanyes afecten als consumidors. Per això, després de fer recerca sobre com són les xarxes socials i les seves campanyes especialment en Instagram, he analitzat una campanya que personalment he fet amb una marca força coneguda, també he preguntat als consumidors els seu punt de vista sobre aquestes campanyes. Amb això he pogut demostrar que aquestes campanyes són realment eficients i que l’opinió dels influencers és un factor important per als consumidors a l’hora d’adquirir un nou producte.
Matèria: Consumidors
Idioma: Català
Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: Garcia Nogueron, Núria
Curs acadèmic: 2019-2020
Títol en diferents idiomes: Influencers: la realidad detrás de sus publicaciones y como estas afectan a sus consumidores Influencers: The reality behind their posts and how they affect their consumers
Data de la defensa del treball: 2021-09-14
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Influencer de Instagram, marcas, consumidores Instagram influencer, brands, consumers influencer d’Instagram, marques, consumidors
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Influencers: La realitat darrere les seves publicacions i com aquestes afecten als consumidors
Director del projecte: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)