Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Influencers: La realitat darrere les seves publicacions i com aquestes afecten als consumidors

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:4125
    Autores:
    Garcia Nogueron, Núria
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-10-08
    Resumen: Després de treballar durant molts d’anys com a influencer promocionant marques a Instagram, volia estudiar més profundament com és la realitat darrera d’aquest negoci. Per tant, el que respon aquest treball és com les marques treballen amb els influencers per a afectar als consumidors de manera positiva, però també saber com aquestes campanyes afecten als consumidors. Per això, després de fer recerca sobre com són les xarxes socials i les seves campanyes especialment en Instagram, he analitzat una campanya que personalment he fet amb una marca força coneguda, també he preguntat als consumidors els seu punt de vista sobre aquestes campanyes. Amb això he pogut demostrar que aquestes campanyes són realment eficients i que l’opinió dels influencers és un factor important per als consumidors a l’hora d’adquirir un nou producte.
    Materia: Consumidors
    Idioma: Català
    Áreas temáticas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departamento: Gestió d'Empreses
    Estudiante: Garcia Nogueron, Núria
    Curso académico: 2019-2020
    Título en diferentes idiomas: Influencers: la realidad detrás de sus publicaciones y como estas afectan a sus consumidores Influencers: The reality behind their posts and how they affect their consumers
    Fecha de la defensa del treball: 2021-09-14
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Influencer de Instagram, marcas, consumidores Instagram influencer, brands, consumers influencer d’Instagram, marques, consumidors
    Confidencialidad: No
    Créditos del TFG: 6
    Título en la lengua original: Influencers: La realitat darrere les seves publicacions i com aquestes afecten als consumidors
    Director del proyecto: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
    Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Consumidors
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar