Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Influencers: La realitat darrere les seves publicacions i com aquestes afecten als consumidors

  • Identification data

    Identifier: TFG:4125
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG4125
  • Authors:

    Garcia Nogueron, Núria
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-10-08
    Abstract: Després de treballar durant molts d’anys com a influencer promocionant marques a Instagram, volia estudiar més profundament com és la realitat darrera d’aquest negoci. Per tant, el que respon aquest treball és com les marques treballen amb els influencers per a afectar als consumidors de manera positiva, però també saber com aquestes campanyes afecten als consumidors. Per això, després de fer recerca sobre com són les xarxes socials i les seves campanyes especialment en Instagram, he analitzat una campanya que personalment he fet amb una marca força coneguda, també he preguntat als consumidors els seu punt de vista sobre aquestes campanyes. Amb això he pogut demostrar que aquestes campanyes són realment eficients i que l’opinió dels influencers és un factor important per als consumidors a l’hora d’adquirir un nou producte.
    Subject: Consumidors
    Language: Català
    Subject areas: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
    Department: Gestió d'Empreses
    Student: Garcia Nogueron, Núria
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Influencers: The reality behind their posts and how they affect their consumers Influencers: la realidad detrás de sus publicaciones y como estas afectan a sus consumidores
    Work's public defense date: 2021-09-14
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: influencer d’Instagram, marques, consumidors Instagram influencer, brands, consumers Influencer de Instagram, marcas, consumidores
    Confidenciality: No
    TFG credits: 6
    Title in original language: Influencers: La realitat darrere les seves publicacions i com aquestes afecten als consumidors
    Project director: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
    Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Economia i empresa
    Economic and business sciences
    Economía y empresa
    Consumidors
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar