Data d'alta al repositori: 2021-10-08
Resum: Aquest treball de fi de grau té com a finalitat determinar les estratègies de màrqueting aplicades per les empreses per contrarestar la incidència de la COVID-19. L’entorn de l’empresa afecta i determina les seves activitats. Per consegüent, el consumidor, com a element clau del microentorn al qui es pretén satisfer, condiciona les actuacions i les estratègies que aquestes implementen. La investigació s’ha fonamentat en prendre una perspectiva psicosocial del comportament del consumidor per determinar, segons els canvis produïts en l’entorn sociocultural a causa de la pandèmia i tenint en compte les variables psicològiques internes que l’afecten, canvis en la seva conducta. Així, un cop s’han identificat canvis en el seu comportament arran de l’inici de la crisi, s’han realitzat tres entrevistes per conèixer com tres negocis diferents han viscut aquesta realitat i s’hi han adaptat.
Matèria: Màrqueting
Idioma: Català
Àrees temàtiques: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: Sogas Villarroya, Mireia
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Analysis of the impact of COVID-19 on marketing strategies. Análisis de la incidencia de la COVID - 19 en las estrategias de marketing.
Data de la defensa del treball: 2021
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: COVID-19, estratègies, consumidor COVID -19, strategies, consumer COVID-19, estrategias, consumido
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Anàlisi de la incidència de la COVID-19 en les estratègies de màrqueting.
Director del projecte: Jaume Gené Albesa.
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)