Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Anàlisi de la incidència de la COVID-19 en les estratègies de màrqueting.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:4126
  • Autors:

    Sogas Villarroya, Mireia
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-10-08
    Resum: Aquest treball de fi de grau té com a finalitat determinar les estratègies de màrqueting aplicades per les empreses per contrarestar la incidència de la COVID-19. L’entorn de l’empresa afecta i determina les seves activitats. Per consegüent, el consumidor, com a element clau del microentorn al qui es pretén satisfer, condiciona les actuacions i les estratègies que aquestes implementen. La investigació s’ha fonamentat en prendre una perspectiva psicosocial del comportament del consumidor per determinar, segons els canvis produïts en l’entorn sociocultural a causa de la pandèmia i tenint en compte les variables psicològiques internes que l’afecten, canvis en la seva conducta. Així, un cop s’han identificat canvis en el seu comportament arran de l’inici de la crisi, s’han realitzat tres entrevistes per conèixer com tres negocis diferents han viscut aquesta realitat i s’hi han adaptat.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: Català
    Àrees temàtiques: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Sogas Villarroya, Mireia
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Analysis of the impact of COVID-19 on marketing strategies. Análisis de la incidencia de la COVID - 19 en las estrategias de marketing.
    Data de la defensa del treball: 2021
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: COVID-19, estratègies, consumidor COVID -19, strategies, consumer COVID-19, estrategias, consumido
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Anàlisi de la incidència de la COVID-19 en les estratègies de màrqueting.
    Director del projecte: Jaume Gené Albesa.
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economia i empresa
    Economic and business sciences
    Economía y empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar