Creation date in repository: 2021-10-08
Abstract: Aquest treball de fi de grau té com a finalitat determinar les estratègies de màrqueting aplicades per les empreses per contrarestar la incidència de la COVID-19. L’entorn de l’empresa afecta i determina les seves activitats. Per consegüent, el consumidor, com a element clau del microentorn al qui es pretén satisfer, condiciona les actuacions i les estratègies que aquestes implementen. La investigació s’ha fonamentat en prendre una perspectiva psicosocial del comportament del consumidor per determinar, segons els canvis produïts en l’entorn sociocultural a causa de la pandèmia i tenint en compte les variables psicològiques internes que l’afecten, canvis en la seva conducta. Així, un cop s’han identificat canvis en el seu comportament arran de l’inici de la crisi, s’han realitzat tres entrevistes per conèixer com tres negocis diferents han viscut aquesta realitat i s’hi han adaptat.
Subject: Màrqueting
Language: Català
Subject areas: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
Department: Gestió d'Empreses
Student: Sogas Villarroya, Mireia
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: Analysis of the impact of COVID-19 on marketing strategies. Análisis de la incidencia de la COVID - 19 en las estrategias de marketing.
Work's public defense date: 2021
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: COVID-19, estratègies, consumidor COVID -19, strategies, consumer COVID-19, estrategias, consumido
Confidenciality: No
TFG credits: 6
Title in original language: Anàlisi de la incidència de la COVID-19 en les estratègies de màrqueting.
Project director: Jaume Gené Albesa.
Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)