Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Anàlisi de la incidència de la COVID-19 en les estratègies de màrqueting.

  • Identification data

    Identifier: TFG:4126
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG4126
  • Authors:

    Sogas Villarroya, Mireia
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-10-08
    Abstract: Aquest treball de fi de grau té com a finalitat determinar les estratègies de màrqueting aplicades per les empreses per contrarestar la incidència de la COVID-19. L’entorn de l’empresa afecta i determina les seves activitats. Per consegüent, el consumidor, com a element clau del microentorn al qui es pretén satisfer, condiciona les actuacions i les estratègies que aquestes implementen. La investigació s’ha fonamentat en prendre una perspectiva psicosocial del comportament del consumidor per determinar, segons els canvis produïts en l’entorn sociocultural a causa de la pandèmia i tenint en compte les variables psicològiques internes que l’afecten, canvis en la seva conducta. Així, un cop s’han identificat canvis en el seu comportament arran de l’inici de la crisi, s’han realitzat tres entrevistes per conèixer com tres negocis diferents han viscut aquesta realitat i s’hi han adaptat.
    Subject: Màrqueting
    Language: Català
    Subject areas: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
    Department: Gestió d'Empreses
    Student: Sogas Villarroya, Mireia
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Analysis of the impact of COVID-19 on marketing strategies. Análisis de la incidencia de la COVID - 19 en las estrategias de marketing.
    Work's public defense date: 2021
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: COVID-19, estratègies, consumidor COVID -19, strategies, consumer COVID-19, estrategias, consumido
    Confidenciality: No
    TFG credits: 6
    Title in original language: Anàlisi de la incidència de la COVID-19 en les estratègies de màrqueting.
    Project director: Jaume Gené Albesa.
    Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Economia i empresa
    Economic and business sciences
    Economía y empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar