Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Pla de màrqueting: Nomada Project

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:4496
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG4496
  • Autors:

    Solé Tosas, Aleix
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2022-03-10
    Resum: Aquest projecte consisteix en l’elaboració d’un Pla de Màrqueting pel llançament de la marca Nomada Project al mercat. Nomada Project és una futura marca de roba desenvolupada en un format de comerç en línia. Aquesta marca pretén obtenir una potent imatge de marca associada amb un estil de vida viatger, així com aconseguir diferenciar-se dels seus principals competidors en base a un model de moda ètica. En primer lloc, s’ha realitzat el marc teòric on s’ha definit el concepte del màrqueting, el concepte del màrqueting digital i l’estructura del pla de màrqueting seguint el model descrit per l’autor Santesmases (2012). Seguidament, s’ha elaborat el marc pràctic de l’estudi en el qual s’han desenvolupat els diversos apartats de l’estructura del pla de màrqueting anteriorment mencionada, des de l’anàlisi de la situació fins a l’execució i control del pla d’accions. Per reforçar aquest pla de màrqueting, s’han utilitzat dues fonts primàries: una enquesta en format digital i un focus group. Tanmateix, s’han fet servir diverses fonts secundàries, com és el cas de diversos llibres i estudis especialitzats en la temàtica procedents d’Statista i Kantar, entre d’altres. Per concloure, s’han realitzat les conclusions de l’estudi on s’aporta una reflexió final sobre el desenvolupament del treball.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Solé Tosas, Aleix
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: Marketing Plan: Nomada Project Plan de marketing: Nomada Project
    Data de la defensa del treball: 2022-02
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: màrqueting, marca, moda marketing, brand, fashion marketing, marca, moda
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Pla de màrqueting: Nomada Project
    Director del projecte: Suau Solé, Irene
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economia i empresa
    Economic and business sciences
    Economía y empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar