Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Pla de màrqueting: Nomada Project

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:4496
  • Autors:

    Solé Tosas, Aleix
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-05-08
    Resum: Este proyecto consiste en la elaboración de un Plan de Marketing para el lanzamiento de la marca Nomada Project al mercado. Nomada Project es una futura marca de ropa desarrollada en un formato de comercio online. Esta marca pretende obtener una potente imagen de marca asociada a un estilo de vida viajero, así como conseguir diferenciarse de sus principales competidores en base a un modelo de moda ética. En primer lugar, se ha realizado el marco teórico en el que se ha definido el concepto del marketing, el concepto del marketing digital y la estructura del plan de marketing siguiendo el modelo descrito por el autor Santesmases (2012). Seguidamente, se ha elaborado el marco práctico del estudio en el cual se han desarrollado los distintos apartados de la estructura del plan de marketing anteriormente mencionada, desde un análisis de la situación hasta la ejecución y el control del plan de acciones. Para reforzar este plan de marketing, se han utilizado dos fuentes primarias: una encuesta en formato digital y un focus group. De la misma manera, se han utilizado diversas fuentes secundarias, como es el caso de varios libros y estudios especializados en la temática procedentes de Statista y Kantar, entre otros. This project consists of the elaboration of a Marketing Plan for the launch of the Nomada Project brand on the market. Nomada Project is a future clothing brand developed in an e-commerce format. This brand aims to obtain a powerful brand image associated with a travelling lifestyle, as well as to differentiate itself from its main competitors based on an ethical fashion model. Firstly, the theoretical framework has been developed, defining the concept of marketing, the concept of digital marketing and the structure of the marketing plan following the model described by the author Santesmases (2012). Then, the practical framework of the study was developed in which the different sections of the structure of the marketing plan mentioned above were developed, from an analysis of the situation to the execution and control of the action plan. To reinforce this marketing plan, two primary sources were used: a digital survey and a focus group. In the same way, several secondary sources were used, such as several books and specialised studies on the subject from Statista and Kantar, among others. Aquest projecte consisteix en l’elaboració d’un Pla de Màrqueting pel llançament de la marca Nomada Project al mercat. Nomada Project és una futura marca de roba desenvolupada en un format de comerç en línia. Aquesta marca pretén obtenir una potent imatge de marca associada amb un estil de vida viatger, així com aconseguir diferenciar-se dels seus principals competidors en base a un model de moda ètica. En primer lloc, s’ha realitzat el marc teòric on s’ha definit el concepte del màrqueting, el concepte del màrqueting digital i l’estructura del pla de màrqueting seguint el model descrit per l’autor Santesmases (2012). Seguidament, s’ha elaborat el marc pràctic de l’estudi en el qual s’han desenvolupat els diversos apartats de l’estructura del pla de màrqueting anteriorment mencionada, des de l’anàlisi de la situació fins a l’execució i control del pla d’accions. Per reforçar aquest pla de màrqueting, s’han utilitzat dues fonts primàries: una enquesta en format digital i un focus group. Tanmateix, s’han fet servir diverses fonts secundàries, com és el cas de diversos llibres i estudis especialitzats en la temàtica procedents d’Statista i Kantar, entre d’altres.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Solé Tosas, Aleix
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: Plan de marketing: Nomada Project Marketing Plan: Nomada Project
    Data de la defensa del treball: 2022-02
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: marketing, marca, moda marketing, brand, fashion màrqueting, marca, moda
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Pla de màrqueting: Nomada Project
    Director del projecte: Suau Solé, Irene
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar