Creation date in repository: 2022-03-10
Abstract: Aquest projecte consisteix en l’elaboració d’un Pla de Màrqueting pel llançament de la marca Nomada Project al mercat. Nomada Project és una futura marca de roba desenvolupada en un format de comerç en línia. Aquesta marca pretén obtenir una potent imatge de marca associada amb un estil de vida viatger, així com aconseguir diferenciar-se dels seus principals competidors en base a un model de moda ètica. En primer lloc, s’ha realitzat el marc teòric on s’ha definit el concepte del màrqueting, el concepte del màrqueting digital i l’estructura del pla de màrqueting seguint el model descrit per l’autor Santesmases (2012). Seguidament, s’ha elaborat el marc pràctic de l’estudi en el qual s’han desenvolupat els diversos apartats de l’estructura del pla de màrqueting anteriorment mencionada, des de l’anàlisi de la situació fins a l’execució i control del pla d’accions. Per reforçar aquest pla de màrqueting, s’han utilitzat dues fonts primàries: una enquesta en format digital i un focus group. Tanmateix, s’han fet servir diverses fonts secundàries, com és el cas de diversos llibres i estudis especialitzats en la temàtica procedents d’Statista i Kantar, entre d’altres. Per concloure, s’han realitzat les conclusions de l’estudi on s’aporta una reflexió final sobre el desenvolupament del treball.
Subject: Màrqueting
Language: cat
Subject areas: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
Department: Gestió d'Empreses
Student: Solé Tosas, Aleix
Academic year: 2021-2022
Title in different languages: Marketing Plan: Nomada Project Plan de marketing: Nomada Project
Work's public defense date: 2022-02
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: màrqueting, marca, moda marketing, brand, fashion marketing, marca, moda
Confidenciality: No
TFG credits: 6
Title in original language: Pla de màrqueting: Nomada Project
Project director: Suau Solé, Irene
Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)