Data d'alta al repositori: 2022-07-26
Resum: "La crisi del turisme de masses i una creixent demanda de experiències personalitzades, autèntiques, que ajudin al desenvolupament personal, segueixin valors mediambientals, i fomentin el contacte amb la natura i les cultures locals; han fet sorgir noves tipologies turístiques, com l’oleoturisme. Al Bages, diversos agents locals han realitzat accions per a potenciar desenvolupament de l’oleoturisme, però la oferta segueix sent escassa i poc estructurada. Per tant, l'objectiu d'aquest estudi és comprovar si la gestió de l’activitat oleoturística al Bages és l'òptima per al seu desenvolupament. A partir d’una revisió literària i entrevistes a diversos Consells Comarcals, s’ha conclòs que aquesta gestió és bona, però no òptima, proposant diverses estratègies de millora. "
Matèria: Turisme
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: Martínez Pérez, Júlia
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: Competitividad o diferenciación. La incipiencia del oleoturismo en el Bages. Competitiveness or Differentiation. The beginnings of oil tourism in Bages. Competitivitat o Diferenciació. La incipiència de l’oleoturisme al Bages.
Data de la defensa del treball: 2022-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Oleoturismo, Gestión turística, Bages Oil tourism, Tourism management, Bages Oleoturisme, Gestió turística, Bages
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Competitivitat o Diferenciació. La incipiència de l’oleoturisme al Bages.
Director del projecte: Sorolla Vidal, Natxo
Ensenyament(s): Gestió de Turisme i Hoteleria
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)