Fecha de alta en el repositorio: 2022-07-26
Resumen: "La crisi del turisme de masses i una creixent demanda de experiències personalitzades, autèntiques, que ajudin al desenvolupament personal, segueixin valors mediambientals, i fomentin el contacte amb la natura i les cultures locals; han fet sorgir noves tipologies turístiques, com l’oleoturisme. Al Bages, diversos agents locals han realitzat accions per a potenciar desenvolupament de l’oleoturisme, però la oferta segueix sent escassa i poc estructurada. Per tant, l'objectiu d'aquest estudi és comprovar si la gestió de l’activitat oleoturística al Bages és l'òptima per al seu desenvolupament. A partir d’una revisió literària i entrevistes a diversos Consells Comarcals, s’ha conclòs que aquesta gestió és bona, però no òptima, proposant diverses estratègies de millora. "
Materia: Turisme
Idioma: cat
Áreas temáticas: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Departamento: Gestió d'Empreses
Estudiante: Martínez Pérez, Júlia
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Competitividad o diferenciación. La incipiencia del oleoturismo en el Bages. Competitiveness or Differentiation. The beginnings of oil tourism in Bages. Competitivitat o Diferenciació. La incipiència de l’oleoturisme al Bages.
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Oleoturismo, Gestión turística, Bages Oil tourism, Tourism management, Bages Oleoturisme, Gestió turística, Bages
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: Competitivitat o Diferenciació. La incipiència de l’oleoturisme al Bages.
Director del proyecto: Sorolla Vidal, Natxo
Enseñanza(s): Gestió de Turisme i Hoteleria
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)