Data d'alta al repositori: 2022-09-30
Resum: Investigacions anteriors han mostrat millores significatives en adolescents després de l’aplicació d’intervencions basades en mindfulness. El present estudi presenta l’objectiu principal d’implementar i analitzar els efectes d’un programa psicoeducatiu basat en mindfulness aplicat a adolescents, d’entre 13 i 14 anys. Es van administrar tests abans i després del programa per analitzar les variables d’atenció plena i regulació emocional, esperant obtenir un augment d’aquestes en el grup experimental conseqüència de l’aplicació. Els resultats no van mostrar diferències significatives en les variables estudiades. En analitzar el programa ens trobem amb limitacions a millorar a l’hora de dissenyar nous estudis dins d’aquest àmbit.
Matèria: Estrés emocional
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicología Psychology Psicologia
Departament: Psicologia
Estudiant: Ramal Argany, Jacqueline
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: Aplicación y avaluación de un programa psicoeducativo de Mindfulness a adolescentes Application and evaluation of a psychoeducational program of Mindfulness to adolescents Aplicació i avaluació d'un programa psicoeducatiu de Mindfulness a adolescents
Data de la defensa del treball: 2022-06-21
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: atención plena, adolescentes, regulación emocional mindfulness, adolescents, emotional regulation atenció plena, adolescents, regulació emocional
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Aplicació i avaluació d'un programa psicoeducatiu de Mindfulness a adolescents
Director del projecte: Dueñas Rada, Jorge Manuel
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)