Creation date in repository: 2022-09-30
Abstract: Investigacions anteriors han mostrat millores significatives en adolescents després de l’aplicació d’intervencions basades en mindfulness. El present estudi presenta l’objectiu principal d’implementar i analitzar els efectes d’un programa psicoeducatiu basat en mindfulness aplicat a adolescents, d’entre 13 i 14 anys. Es van administrar tests abans i després del programa per analitzar les variables d’atenció plena i regulació emocional, esperant obtenir un augment d’aquestes en el grup experimental conseqüència de l’aplicació. Els resultats no van mostrar diferències significatives en les variables estudiades. En analitzar el programa ens trobem amb limitacions a millorar a l’hora de dissenyar nous estudis dins d’aquest àmbit.
Subject: Estrés emocional
Language: cat
Subject areas: Psicología Psychology Psicologia
Department: Psicologia
Student: Ramal Argany, Jacqueline
Academic year: 2021-2022
Title in different languages: Aplicación y avaluación de un programa psicoeducativo de Mindfulness a adolescentes Application and evaluation of a psychoeducational program of Mindfulness to adolescents Aplicació i avaluació d'un programa psicoeducatiu de Mindfulness a adolescents
Work's public defense date: 2022-06-21
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: atención plena, adolescentes, regulación emocional mindfulness, adolescents, emotional regulation atenció plena, adolescents, regulació emocional
Confidenciality: No
TFG credits: 6
Title in original language: Aplicació i avaluació d'un programa psicoeducatiu de Mindfulness a adolescents
Project director: Dueñas Rada, Jorge Manuel
Education area(s): Psicologia
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)