Fecha de alta en el repositorio: 2022-09-30
Resumen: Investigacions anteriors han mostrat millores significatives en adolescents després de l’aplicació d’intervencions basades en mindfulness. El present estudi presenta l’objectiu principal d’implementar i analitzar els efectes d’un programa psicoeducatiu basat en mindfulness aplicat a adolescents, d’entre 13 i 14 anys. Es van administrar tests abans i després del programa per analitzar les variables d’atenció plena i regulació emocional, esperant obtenir un augment d’aquestes en el grup experimental conseqüència de l’aplicació. Els resultats no van mostrar diferències significatives en les variables estudiades. En analitzar el programa ens trobem amb limitacions a millorar a l’hora de dissenyar nous estudis dins d’aquest àmbit.
Materia: Estrés emocional
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicología Psychology Psicologia
Departamento: Psicologia
Estudiante: Ramal Argany, Jacqueline
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Aplicación y avaluación de un programa psicoeducativo de Mindfulness a adolescentes Application and evaluation of a psychoeducational program of Mindfulness to adolescents Aplicació i avaluació d'un programa psicoeducatiu de Mindfulness a adolescents
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-21
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: atención plena, adolescentes, regulación emocional mindfulness, adolescents, emotional regulation atenció plena, adolescents, regulació emocional
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: Aplicació i avaluació d'un programa psicoeducatiu de Mindfulness a adolescents
Director del proyecto: Dueñas Rada, Jorge Manuel
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)