Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Pedagogia i el dol per separació. La visió dels professionals de l'àmbit social i de la infància protegida.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:5485
  • Autors:

    Castellà de la Cruz, Aïda
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-01-16
    Resum: La principal finalitat de la investigació és conèixer els recursos que tenen els professionals de l'àmbit social (EAIA, CRAE, EVAMI i casa d'infants) i així detectar les necessitats que tenen davant de l'abandó dels infants amb els quals treballen. A més, veure quin procés utilitzen i segueixen els professionals de la pedagogia en l'àmbit social i de la infància protegida per treballar el dol en els infants i adolescents. Per fer possible aquesta investigació, s'ha portat a terme una entrevista amb diferents professionals els quals han influenciat de manera qualitativa el grau de treball respecte al dol dels infants protegits. Amb tota la informació recollida s'ha pogut veure que no tenen ni recursos, ni eines suficients per treballar el dol, i tampoc se'ls ofereix en depèn quin lloc de treball formació sobre aquest. Això comporta que no puguin treballar de manera correcta el dol, de manera que no segueixen un procés comú d'actuació davant una separació entre infant i família.
    Matèria: Pedagogia
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Castellà de la Cruz, Aïda
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: Pedagogia y el duelo por separación. La visión de los profesionales del ámbito social y de la infancia protegida Pedagogy and separation bereavement. The view of professionals in the social and child welfare field. Pedagogia i el dol per separació. La visió dels professionals de l'àmbit social i de la infància protegida.
    Data de la defensa del treball: 2022-06-13
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: PEDAGOGIA, CONTEXT FAMILIAR, RECURSOS PEDAGOGY, FAMILY CONTEXT, RESOURCES PEDAGOGÍA, CONTEXTO FAMILIAR, RECURSOS
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 9
    Títol en la llengua original: Pedagogia i el dol per separació. La visió dels professionals de l'àmbit social i de la infància protegida.
    Director del projecte: Camarero Figuerola, Marta
    Ensenyament(s): Pedagogia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Pedagogia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar