Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Pedagogia i el dol per separació. La visió dels professionals de l'àmbit social i de la infància protegida.

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:5485
    Autores:
    Castellà de la Cruz, Aïda
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-01-16
    Resumen: La principal finalitat de la investigació és conèixer els recursos que tenen els professionals de l'àmbit social (EAIA, CRAE, EVAMI i casa d'infants) i així detectar les necessitats que tenen davant de l'abandó dels infants amb els quals treballen. A més, veure quin procés utilitzen i segueixen els professionals de la pedagogia en l'àmbit social i de la infància protegida per treballar el dol en els infants i adolescents. Per fer possible aquesta investigació, s'ha portat a terme una entrevista amb diferents professionals els quals han influenciat de manera qualitativa el grau de treball respecte al dol dels infants protegits. Amb tota la informació recollida s'ha pogut veure que no tenen ni recursos, ni eines suficients per treballar el dol, i tampoc se'ls ofereix en depèn quin lloc de treball formació sobre aquest. Això comporta que no puguin treballar de manera correcta el dol, de manera que no segueixen un procés comú d'actuació davant una separació entre infant i família.
    Materia: Pedagogia
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Castellà de la Cruz, Aïda
    Curso académico: 2021-2022
    Título en diferentes idiomas: Pedagogia y el duelo por separación. La visión de los profesionales del ámbito social y de la infancia protegida Pedagogy and separation bereavement. The view of professionals in the social and child welfare field. Pedagogia i el dol per separació. La visió dels professionals de l'àmbit social i de la infància protegida.
    Fecha de la defensa del treball: 2022-06-13
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: PEDAGOGIA, CONTEXT FAMILIAR, RECURSOS PEDAGOGY, FAMILY CONTEXT, RESOURCES PEDAGOGÍA, CONTEXTO FAMILIAR, RECURSOS
    Confidencialidad: No
    Créditos del TFG: 9
    Título en la lengua original: Pedagogia i el dol per separació. La visió dels professionals de l'àmbit social i de la infància protegida.
    Director del proyecto: Camarero Figuerola, Marta
    Enseñanza(s): Pedagogia
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Pedagogia
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar