Data d'alta al repositori: 2023-02-08
Resum: L’objectiu principal del projecte és investigar les aules hospitalàries, així com la intervenció educativa, el rol que adquireixen els docents, l’alumnat atès i la importància de l’entorn. Amb el fi de poder demostrar els beneficis que aporten aquestes aules als infants que, per motius de salut, no poden assistir a una aula ordinària. Es farà ús d’entrevistes com a instrument de recollida de dades, realitzades a quatre docents d’aules ordinàries i a quatre d’aules hospitalàries, amb el fi de poder analitzar i comparar les funcions educatives que duen a terme, les seves experiències, aptituds i punts de vista.
Matèria: Aules hospitalàries
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Soto Pérez, Carla
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries Educational accompaniment in hospital classrooms El acompañamiento educativo en las aulas hospitalarias
Data de la defensa del treball: 2022-06-14
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: aules hospitalàries, aules ordinàries, intervenció educativa hospital classrooms, regular classrooms, educational intervention aulas hospitalarias, aulas ordinarias, intervención educativa
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries
Director del projecte: Castro da Silva, Fabricia
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)