Fecha de alta en el repositorio: 2023-02-08
Resumen: L’objectiu principal del projecte és investigar les aules hospitalàries, així com la intervenció educativa, el rol que adquireixen els docents, l’alumnat atès i la importància de l’entorn. Amb el fi de poder demostrar els beneficis que aporten aquestes aules als infants que, per motius de salut, no poden assistir a una aula ordinària. Es farà ús d’entrevistes com a instrument de recollida de dades, realitzades a quatre docents d’aules ordinàries i a quatre d’aules hospitalàries, amb el fi de poder analitzar i comparar les funcions educatives que duen a terme, les seves experiències, aptituds i punts de vista.
Materia: Aules hospitalàries
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Soto Pérez, Carla
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries Educational accompaniment in hospital classrooms El acompañamiento educativo en las aulas hospitalarias
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: aules hospitalàries, aules ordinàries, intervenció educativa hospital classrooms, regular classrooms, educational intervention aulas hospitalarias, aulas ordinarias, intervención educativa
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries
Director del proyecto: Castro da Silva, Fabricia
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)