Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:5647
    Autores:
    Soto Pérez, Carla
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-02-08
    Resumen: L’objectiu principal del projecte és investigar les aules hospitalàries, així com la intervenció educativa, el rol que adquireixen els docents, l’alumnat atès i la importància de l’entorn. Amb el fi de poder demostrar els beneficis que aporten aquestes aules als infants que, per motius de salut, no poden assistir a una aula ordinària. Es farà ús d’entrevistes com a instrument de recollida de dades, realitzades a quatre docents d’aules ordinàries i a quatre d’aules hospitalàries, amb el fi de poder analitzar i comparar les funcions educatives que duen a terme, les seves experiències, aptituds i punts de vista.
    Materia: Aules hospitalàries
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Soto Pérez, Carla
    Curso académico: 2021-2022
    Título en diferentes idiomas: L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries Educational accompaniment in hospital classrooms El acompañamiento educativo en las aulas hospitalarias
    Fecha de la defensa del treball: 2022-06-14
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: aules hospitalàries, aules ordinàries, intervenció educativa hospital classrooms, regular classrooms, educational intervention aulas hospitalarias, aulas ordinarias, intervención educativa
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries
    Director del proyecto: Castro da Silva, Fabricia
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Aules hospitalàries
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar