Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries

  • Identification data

    Identifier: TFG:5647
  • Authors:

    Soto Pérez, Carla
  • Others:

    Creation date in repository: 2023-02-08
    Abstract: L’objectiu principal del projecte és investigar les aules hospitalàries, així com la intervenció educativa, el rol que adquireixen els docents, l’alumnat atès i la importància de l’entorn. Amb el fi de poder demostrar els beneficis que aporten aquestes aules als infants que, per motius de salut, no poden assistir a una aula ordinària. Es farà ús d’entrevistes com a instrument de recollida de dades, realitzades a quatre docents d’aules ordinàries i a quatre d’aules hospitalàries, amb el fi de poder analitzar i comparar les funcions educatives que duen a terme, les seves experiències, aptituds i punts de vista.
    Subject: Aules hospitalàries
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Department: Pedagogia
    Student: Soto Pérez, Carla
    Academic year: 2021-2022
    Title in different languages: L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries Educational accompaniment in hospital classrooms El acompañamiento educativo en las aulas hospitalarias
    Work's public defense date: 2022-06-14
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: aules hospitalàries, aules ordinàries, intervenció educativa hospital classrooms, regular classrooms, educational intervention aulas hospitalarias, aulas ordinarias, intervención educativa
    Confidenciality: No
    Title in original language: L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries
    Project director: Castro da Silva, Fabricia
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Aules hospitalàries
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar