Data d'alta al repositori: 2023-02-08
Resum: Per aconseguir centre interculturalment exitós s'ha d'entendre, en primer lloc, què és ser intercultural, les dificultats que es troben els alumnes nouvinguts com el dol migratori, la confusió d'identitat i com els centres educatius integren, acullen i tracten la diversitat cultural. Veurem la importància de la formació del professorat, així com algunes estratègies que es poden implementar en centres multiculturals. Amb un mètode mixt on es realitza enquestes a docents de tres centres diferents, entrevistes a famílies i entrevistes a directores de centres, s'intentarà donar resposta a l'objectiu principal del treball: Conèixer com es treballa l'educació intercultural en els centres escolars.
Matèria: Educació intercultural
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Benradi El Kaissi, Sokaina
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: Avaluació sobre l'educació intercultural dels barris obrers de Tarragona Evaluation of intercultural education in the working-class neighborhoods of Tarragona Evaluación sobre la educación intercultural de los barrios obreros de Tarragona
Data de la defensa del treball: 2022-09-05
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: educació, interculturalitat, barris obrers, integració education, interculturality, working-class neighborhoods, integration educación, interculturalidad, barrios obreros, integración
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Avaluació sobre l'educació intercultural dels barris obrers de Tarragona
Director del projecte: Torrens Urrutia, Adrià
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)