Fecha de alta en el repositorio: 2023-02-08
Resumen: Per aconseguir centre interculturalment exitós s'ha d'entendre, en primer lloc, què és ser intercultural, les dificultats que es troben els alumnes nouvinguts com el dol migratori, la confusió d'identitat i com els centres educatius integren, acullen i tracten la diversitat cultural. Veurem la importància de la formació del professorat, així com algunes estratègies que es poden implementar en centres multiculturals. Amb un mètode mixt on es realitza enquestes a docents de tres centres diferents, entrevistes a famílies i entrevistes a directores de centres, s'intentarà donar resposta a l'objectiu principal del treball: Conèixer com es treballa l'educació intercultural en els centres escolars.
Materia: Educació intercultural
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Benradi El Kaissi, Sokaina
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Avaluació sobre l'educació intercultural dels barris obrers de Tarragona Evaluation of intercultural education in the working-class neighborhoods of Tarragona Evaluación sobre la educación intercultural de los barrios obreros de Tarragona
Fecha de la defensa del treball: 2022-09-05
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: educació, interculturalitat, barris obrers, integració education, interculturality, working-class neighborhoods, integration educación, interculturalidad, barrios obreros, integración
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Avaluació sobre l'educació intercultural dels barris obrers de Tarragona
Director del proyecto: Torrens Urrutia, Adrià
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)