Creation date in repository: 2023-02-08
Abstract: Per aconseguir centre interculturalment exitós s'ha d'entendre, en primer lloc, què és ser intercultural, les dificultats que es troben els alumnes nouvinguts com el dol migratori, la confusió d'identitat i com els centres educatius integren, acullen i tracten la diversitat cultural. Veurem la importància de la formació del professorat, així com algunes estratègies que es poden implementar en centres multiculturals. Amb un mètode mixt on es realitza enquestes a docents de tres centres diferents, entrevistes a famílies i entrevistes a directores de centres, s'intentarà donar resposta a l'objectiu principal del treball: Conèixer com es treballa l'educació intercultural en els centres escolars.
Subject: Educació intercultural
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Department: Pedagogia
Student: Benradi El Kaissi, Sokaina
Academic year: 2021-2022
Title in different languages: Avaluació sobre l'educació intercultural dels barris obrers de Tarragona Evaluation of intercultural education in the working-class neighborhoods of Tarragona Evaluación sobre la educación intercultural de los barrios obreros de Tarragona
Work's public defense date: 2022-09-05
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: educació, interculturalitat, barris obrers, integració education, interculturality, working-class neighborhoods, integration educación, interculturalidad, barrios obreros, integración
Confidenciality: No
Title in original language: Avaluació sobre l'educació intercultural dels barris obrers de Tarragona
Project director: Torrens Urrutia, Adrià
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)