Data d'alta al repositori: 2023-02-08
Resum: Les conductes disruptives poden distorsionar i entorpir el clima i el desenvolupament de la classe, així com al professorat i als companys i les companyes. És fàcil, com a professional de l’educació, sentir-se desbordat/da davant d’aquesta situació. Per aquest motiu, l’objectiu principal que m’he plantejat amb el present treball, és investigar si el professorat té les suficients eines per a tractar les conductes disruptives que alguns infants presenten a l’aula, indagant especialment en la formació que posseeixen els i les docents respecte a aquestes i les estratègies metodològiques que empren per a donar resposta i atendre a aquest tipus d’alumnat.
Matèria: Educació infantil
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació; Education sciences; Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Pàmies Cabezón, Soraia
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: Eines emprades pel professorat per tractar les conductes disruptives a Educació Infantil; Tools used by teachers to deal with disruptive behaviors in Early Childhood Education; Herramientas utilizadas por el profesorado para tratar las conductas disruptivas en Educación Infantil
Data de la defensa del treball: 2022-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: conductes disruptives, estratègies metodològiques, formació; disruptive behaviors, methodological strategies, training; conductas disruptivas, estrategias metodológicas, formación.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Eines emprades pel professorat per tractar les conductes disruptives a Educació Infantil
Director del projecte: Canela Grau, Montserrat
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)