Data d'alta al repositori: 2023-02-08
Resum: Les conductes disruptives poden distorsionar i entorpir el clima i el desenvolupament de la classe, així com al professorat i als companys i les companyes. És fàcil, com a professional de l’educació, sentir-se desbordat/da davant d’aquesta situació. Per aquest motiu, l’objectiu principal que m’he plantejat amb el present treball, és investigar si el professorat té les suficients eines per a tractar les conductes disruptives que alguns infants presenten a l’aula, indagant especialment en la formació que posseeixen els i les docents respecte a aquestes i les estratègies metodològiques que empren per a donar resposta i atendre a aquest tipus d’alumnat.
Matèria: Educació infantil
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Pàmies Cabezón, Soraia
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: Eines emprades pel professorat per tractar les conductes disruptives a Educació Infantil Tools used by teachers to deal with disruptive behaviors in Early Childhood Education Herramientas utilizadas por el profesorado para tratar las conductas disruptivas en Educación Infantil
Data de la defensa del treball: 2022-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: conductes disruptives, estratègies metodològiques, formació disruptive behaviors, methodological strategies, training conductas disruptivas, estrategias metodológicas, formación.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Eines emprades pel professorat per tractar les conductes disruptives a Educació Infantil
Director del projecte: Canela Grau, Montserrat
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)