Creation date in repository: 2023-02-08
Abstract: Les conductes disruptives poden distorsionar i entorpir el clima i el desenvolupament de la classe, així com al professorat i als companys i les companyes. És fàcil, com a professional de l’educació, sentir-se desbordat/da davant d’aquesta situació. Per aquest motiu, l’objectiu principal que m’he plantejat amb el present treball, és investigar si el professorat té les suficients eines per a tractar les conductes disruptives que alguns infants presenten a l’aula, indagant especialment en la formació que posseeixen els i les docents respecte a aquestes i les estratègies metodològiques que empren per a donar resposta i atendre a aquest tipus d’alumnat.
Subject: Educació infantil
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Department: Pedagogia
Student: Pàmies Cabezón, Soraia
Academic year: 2021-2022
Title in different languages: Eines emprades pel professorat per tractar les conductes disruptives a Educació Infantil Tools used by teachers to deal with disruptive behaviors in Early Childhood Education Herramientas utilizadas por el profesorado para tratar las conductas disruptivas en Educación Infantil
Work's public defense date: 2022-06-13
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: conductes disruptives, estratègies metodològiques, formació disruptive behaviors, methodological strategies, training conductas disruptivas, estrategias metodológicas, formación.
Confidenciality: No
Title in original language: Eines emprades pel professorat per tractar les conductes disruptives a Educació Infantil
Project director: Canela Grau, Montserrat
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)