Fecha de alta en el repositorio: 2023-02-08
Resumen: Les conductes disruptives poden distorsionar i entorpir el clima i el desenvolupament de la classe, així com al professorat i als companys i les companyes. És fàcil, com a professional de l’educació, sentir-se desbordat/da davant d’aquesta situació. Per aquest motiu, l’objectiu principal que m’he plantejat amb el present treball, és investigar si el professorat té les suficients eines per a tractar les conductes disruptives que alguns infants presenten a l’aula, indagant especialment en la formació que posseeixen els i les docents respecte a aquestes i les estratègies metodològiques que empren per a donar resposta i atendre a aquest tipus d’alumnat.
Materia: Educació infantil
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Pàmies Cabezón, Soraia
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Eines emprades pel professorat per tractar les conductes disruptives a Educació Infantil Tools used by teachers to deal with disruptive behaviors in Early Childhood Education Herramientas utilizadas por el profesorado para tratar las conductas disruptivas en Educación Infantil
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: conductes disruptives, estratègies metodològiques, formació disruptive behaviors, methodological strategies, training conductas disruptivas, estrategias metodológicas, formación.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Eines emprades pel professorat per tractar les conductes disruptives a Educació Infantil
Director del proyecto: Canela Grau, Montserrat
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)