Data d'alta al repositori: 2023-02-09
Resum: Estudi qualitatiu sobre l'assetjament entre iguals i més en concret cap als alumnes amb NESE. La mostra són les 5 escoles públiques de la ciutat de valls, i els resultats mostren que es té tolerància 0 envers l'assetjament, la qual cosa facilita el tractament del tema. Totes les escoles actuen en base a un mateix protocol: el del Departament d'Educació, la qual cosa mostra una coherència entre tots els centres, mostrant que tots els alumnes tindran les mateixes eines en el cas en que hagin de fer front a una situació d'assetjament.
Matèria: Assetjament escolar
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Gómez Martínez, Judit
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: L'assetjament entre iguals i cap als alumnes amb NESE. Prevenció i actuació mitjançant els protocols. School abuse among peers towards students with special needs. Prevention and action trough protocols. El abuso escolar entre iguales hacia los alumnos con NESE. Prevención y actuación mediante los protocolos
Data de la defensa del treball: 2022-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: assetjament, NESE, protocol, actuació, prevenció bullying, Special Needs, protocol, action, prevention abuso escolar, NESE, protocolo, actuación, prevención
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'assetjament entre iguals i cap als alumnes amb NESE. Prevenció i actuació mitjançant els protocols.
Director del projecte: Cañadilla López de Coca, José Luís
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)