Data d'alta al repositori: 2023-02-09
Resum: En l’actualitat vivim en un món on l’estrès i d’altres problemàtiques hi són ben presents. Per desgràcia, els infants també ho pateixen. Per aquest motiu s’ha decidit analitzar com el mindfulness influeix en l’actitud dels infants i també quin coneixement tenen els docents d’Educació Primària envers aquesta pràctica. Es partirà de la tècnica mindfulness proposada per Kabat-Zinn (2003) i el programa TREVA de López (2010). Seguidament, s’han creat unes sessions mindfulness basades en el llibre “Plantant llavors” de Hanh (2019) i un formulari. Per fer aquest estudi mixt, s’ha requerit, per una banda, la participació de docents i la col·laboració de vuit alumnes de tercer de cicle mitjà: dos infants que no presenten cap dinàmica disruptiva i sis infants que sí.
Matèria: Atenció plema
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Bonet Corral, Maria Candela
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: Mindfulness a ciclo medio de Educación Primària Mindulness in the middle cycle of Primary Education Mindfulness a cicle mitjà d'Educació Primària
Data de la defensa del treball: 2022-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Mindfulness, respiración, meditación Mindfulness, breathing, meditation Mindfulness, respiració, meditació
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Mindfulness a cicle mitjà d'Educació Primària
Director del projecte: Cañadilla López de Coca, Josep Lluís
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)