Fecha de alta en el repositorio: 2023-02-09
Resumen: En l’actualitat vivim en un món on l’estrès i d’altres problemàtiques hi són ben presents. Per desgràcia, els infants també ho pateixen. Per aquest motiu s’ha decidit analitzar com el mindfulness influeix en l’actitud dels infants i també quin coneixement tenen els docents d’Educació Primària envers aquesta pràctica. Es partirà de la tècnica mindfulness proposada per Kabat-Zinn (2003) i el programa TREVA de López (2010). Seguidament, s’han creat unes sessions mindfulness basades en el llibre “Plantant llavors” de Hanh (2019) i un formulari. Per fer aquest estudi mixt, s’ha requerit, per una banda, la participació de docents i la col·laboració de vuit alumnes de tercer de cicle mitjà: dos infants que no presenten cap dinàmica disruptiva i sis infants que sí.
Materia: Atenció plema
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Bonet Corral, Maria Candela
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Mindfulness a ciclo medio de Educación Primària Mindulness in the middle cycle of Primary Education Mindfulness a cicle mitjà d'Educació Primària
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Mindfulness, respiración, meditación Mindfulness, breathing, meditation Mindfulness, respiració, meditació
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Mindfulness a cicle mitjà d'Educació Primària
Director del proyecto: Cañadilla López de Coca, Josep Lluís
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)