Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Mindfulness a cicle mitjà d'Educació Primària

  • Identification data

    Identifier: TFG:5681
  • Authors:

    Bonet Corral, Maria Candela
  • Others:

    Creation date in repository: 2023-02-09
    Abstract: En l’actualitat vivim en un món on l’estrès i d’altres problemàtiques hi són ben presents. Per desgràcia, els infants també ho pateixen. Per aquest motiu s’ha decidit analitzar com el mindfulness influeix en l’actitud dels infants i també quin coneixement tenen els docents d’Educació Primària envers aquesta pràctica. Es partirà de la tècnica mindfulness proposada per Kabat-Zinn (2003) i el programa TREVA de López (2010). Seguidament, s’han creat unes sessions mindfulness basades en el llibre “Plantant llavors” de Hanh (2019) i un formulari. Per fer aquest estudi mixt, s’ha requerit, per una banda, la participació de docents i la col·laboració de vuit alumnes de tercer de cicle mitjà: dos infants que no presenten cap dinàmica disruptiva i sis infants que sí.
    Subject: Atenció plema
    Language: cat
    Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Bonet Corral, Maria Candela
    Academic year: 2021-2022
    Title in different languages: Mindfulness a ciclo medio de Educación Primària Mindulness in the middle cycle of Primary Education Mindfulness a cicle mitjà d'Educació Primària
    Work's public defense date: 2022-06-15
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Mindfulness, respiración, meditación Mindfulness, breathing, meditation Mindfulness, respiració, meditació
    Confidenciality: No
    Title in original language: Mindfulness a cicle mitjà d'Educació Primària
    Project director: Cañadilla López de Coca, Josep Lluís
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Atenció plema
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar