Data d'alta al repositori: 2023-02-09
Resum: En aquest treball es tracta el mindfulness o consciència plena i la seva aplicació en l’àmbit escolar en una aula de Primària. Inicialment es va executar un treball exhaustiu d’investigació bibliogràfica, on es va evidenciar els beneficis d’aquesta disciplina. A partir de publicacions de caràcter científic de diferents autors, es va profunditzar en la visió i aplicació del mètode. A continuació, s’exposa la proposta d’intervenció didàctica, basada en tècniques de mindfulness del programa TREVA, amb la finalitat de millorar la capacitat d’atenció i concentració de l’alumnat entre els vuit i nou anys
Matèria: Atenció plena
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Abelló Cervera, Pau
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: El mindfulness aplicat a l'aula Mindfulness applied in the classroom El minfulness aplicado en el aula
Data de la defensa del treball: 2022-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: mindfulness, atenció, concentració mindfulness, attention, concentration mindfulness, atención, concentración
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: El mindfulness aplicat a l'aula
Director del projecte: Boluda López, Pedro
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)