Treballs Fi de Grau> Pedagogia

El mindfulness aplicat a l'aula

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:5682
    Autors:
    Abelló Cervera, Pau
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-02-09
    Resum: En aquest treball es tracta el mindfulness o consciència plena i la seva aplicació en l’àmbit escolar en una aula de Primària. Inicialment es va executar un treball exhaustiu d’investigació bibliogràfica, on es va evidenciar els beneficis d’aquesta disciplina. A partir de publicacions de caràcter científic de diferents autors, es va profunditzar en la visió i aplicació del mètode. A continuació, s’exposa la proposta d’intervenció didàctica, basada en tècniques de mindfulness del programa TREVA, amb la finalitat de millorar la capacitat d’atenció i concentració de l’alumnat entre els vuit i nou anys
    Matèria: Atenció plena
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Abelló Cervera, Pau
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: El mindfulness aplicat a l'aula Mindfulness applied in the classroom El minfulness aplicado en el aula
    Data de la defensa del treball: 2022-06-15
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: mindfulness, atenció, concentració mindfulness, attention, concentration mindfulness, atención, concentración
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: El mindfulness aplicat a l'aula
    Director del projecte: Boluda López, Pedro
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Atenció plena
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar