Treballs Fi de Grau> Pedagogia

El mindfulness aplicat a l'aula

  • Identification data

    Identifier: TFG:5682
  • Authors:

    Abelló Cervera, Pau
  • Others:

    Creation date in repository: 2023-02-09
    Abstract: En aquest treball es tracta el mindfulness o consciència plena i la seva aplicació en l’àmbit escolar en una aula de Primària. Inicialment es va executar un treball exhaustiu d’investigació bibliogràfica, on es va evidenciar els beneficis d’aquesta disciplina. A partir de publicacions de caràcter científic de diferents autors, es va profunditzar en la visió i aplicació del mètode. A continuació, s’exposa la proposta d’intervenció didàctica, basada en tècniques de mindfulness del programa TREVA, amb la finalitat de millorar la capacitat d’atenció i concentració de l’alumnat entre els vuit i nou anys
    Subject: Atenció plena
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Department: Pedagogia
    Student: Abelló Cervera, Pau
    Academic year: 2021-2022
    Title in different languages: El mindfulness aplicat a l'aula Mindfulness applied in the classroom El minfulness aplicado en el aula
    Work's public defense date: 2022-06-15
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: mindfulness, atenció, concentració mindfulness, attention, concentration mindfulness, atención, concentración
    Confidenciality: No
    Title in original language: El mindfulness aplicat a l'aula
    Project director: Boluda López, Pedro
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Atenció plena
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar