Treballs Fi de Grau> Pedagogia

La formació del mestre a Catalunya en referència amb l'escola inclusiva, una proposta pel canvi

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:5688
    Autors:
    Cortijo i Cervelló, Xènia
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-02-09
    Resum: Aquest treball és el resultat d’una recerca centrada en la formació del mestre d’educacióprimària envers l’atenció a la diversitat a la universitat. L’objectiu d’aquest és conèixer totallò que implica l’educació actual respecte l’atenció a la diversitat i, per tant, que recau en laformació del mestre, per tal d’afrontar i respondre a les demandes de l’actualitat un copfinalitzat el grau, així doncs, amb la finalitat d’elaborar un seguit de propostes amb la intencióquè es puguin tenir en compte a l’hora de revisar, modificar i actualitzar els futurs plansd’estudi de les universitats fent especial menció a l’atenció a la diversitat i la inclusió.
    Matèria: Educació inclusiva
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Cortijo i Cervelló, Xènia
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: La formación del maestro en Cataluña en referencia a la escuela inclusiva, una propuesta por el cambio The teacher's training in Catalonia in reference to the inclusive school, a proposal for change La formació del mestre a Catalunya en referència amb l'escola inclusiva, una proposta pel canvi
    Data de la defensa del treball: 2022-06-14
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: formació docent, atenció a la diversitat, escoles inclusives, educació primària, pla d’estudis universitari teacher training, attention to diversity, inclusive schools, primary education, university curriculum formación docente, atención a la diversidad, escuelas inclusivas, educación primaria, plan de estudios universitario
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: La formació del mestre a Catalunya en referència amb l'escola inclusiva, una proposta pel canvi
    Director del projecte: Marqués Molías, Luis
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació inclusiva
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar