Fecha de alta en el repositorio: 2023-02-09
Resumen: Aquest treball és el resultat d’una recerca centrada en la formació del mestre d’educacióprimària envers l’atenció a la diversitat a la universitat. L’objectiu d’aquest és conèixer totallò que implica l’educació actual respecte l’atenció a la diversitat i, per tant, que recau en laformació del mestre, per tal d’afrontar i respondre a les demandes de l’actualitat un copfinalitzat el grau, així doncs, amb la finalitat d’elaborar un seguit de propostes amb la intencióquè es puguin tenir en compte a l’hora de revisar, modificar i actualitzar els futurs plansd’estudi de les universitats fent especial menció a l’atenció a la diversitat i la inclusió.
Materia: Educació inclusiva
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Cortijo i Cervelló, Xènia
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: La formación del maestro en Cataluña en referencia a la escuela inclusiva, una propuesta por el cambio The teacher's training in Catalonia in reference to the inclusive school, a proposal for change La formació del mestre a Catalunya en referència amb l'escola inclusiva, una proposta pel canvi
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: formació docent, atenció a la diversitat, escoles inclusives, educació primària, pla d’estudis universitari teacher training, attention to diversity, inclusive schools, primary education, university curriculum formación docente, atención a la diversidad, escuelas inclusivas, educación primaria, plan de estudios universitario
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: La formació del mestre a Catalunya en referència amb l'escola inclusiva, una proposta pel canvi
Director del proyecto: Marqués Molías, Luis
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)