Data d'alta al repositori: 2023-07-14
Resum: L’adaptació de les empreses a l’entorn s’ha convertit en un factor clau per tal de poder sobreviure en el mercat. Especialment, si es tracta de petites empreses, ja que disposen de menys recursos per implementar canvis. El present treball té com a finalitat la creació i implementació d’un pla de màrqueting digital a una petita empresa del sector de la restauració. El pla de màrqueting digital es basa en l’anàlisi de la situació de l’empresa a nivell intern i extern. A continuació, s’estableixen els objectius i les estratègies. Finalment, s’analitzaran els resultats obtinguts i es comparen amb els objectius formulats anteriorment.
Matèria: Màrqueting
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departament: Economia
Estudiant: Ventura Queral, Joanna
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: Plan de marketing digital: La caseta de la iaia Digital marketing plan: La caseta de la iaia Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
Data de la defensa del treball: 2023-06-26
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: marketing digital, comercio electrónico, pequeña empresa digital marketing, e-commerce, small company màrqueting digital, comerç electrònic, petita empresa
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
Director del projecte: Ferreres Gasulla, Dolors
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)