Treballs Fi de Grau> Economia

Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:5978
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG5978
  • Autors:

    Ventura Queral, Joanna
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-07-14
    Resum: L’adaptació de les empreses a l’entorn s’ha convertit en un factor clau per tal de poder sobreviure en el mercat. Especialment, si es tracta de petites empreses, ja que disposen de menys recursos per implementar canvis. El present treball té com a finalitat la creació i implementació d’un pla de màrqueting digital a una petita empresa del sector de la restauració. El pla de màrqueting digital es basa en l’anàlisi de la situació de l’empresa a nivell intern i extern. A continuació, s’estableixen els objectius i les estratègies. Finalment, s’analitzaran els resultats obtinguts i es comparen amb els objectius formulats anteriorment.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Economia
    Estudiant: Ventura Queral, Joanna
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Plan de marketing digital: La caseta de la iaia Digital marketing plan: La caseta de la iaia Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
    Data de la defensa del treball: 2023-06-26
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: marketing digital, comercio electrónico, pequeña empresa digital marketing, e-commerce, small company màrqueting digital, comerç electrònic, petita empresa
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
    Director del projecte: Ferreres Gasulla, Dolors
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar