Treballs Fi de Grau> Economia

Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia

  • Identification data

    Identifier: TFG:5978
    Authors:
    Ventura Queral, Joanna
  • Others:

    Creation date in repository: 2023-07-14
    Abstract: L’adaptació de les empreses a l’entorn s’ha convertit en un factor clau per tal de poder sobreviure en el mercat. Especialment, si es tracta de petites empreses, ja que disposen de menys recursos per implementar canvis. El present treball té com a finalitat la creació i implementació d’un pla de màrqueting digital a una petita empresa del sector de la restauració. El pla de màrqueting digital es basa en l’anàlisi de la situació de l’empresa a nivell intern i extern. A continuació, s’estableixen els objectius i les estratègies. Finalment, s’analitzaran els resultats obtinguts i es comparen amb els objectius formulats anteriorment.
    Subject: Màrqueting
    Language: cat
    Subject areas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Department: Economia
    Student: Ventura Queral, Joanna
    Academic year: 2022-2023
    Title in different languages: Plan de marketing digital: La caseta de la iaia Digital marketing plan: La caseta de la iaia Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
    Work's public defense date: 2023-06-26
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: marketing digital, comercio electrónico, pequeña empresa digital marketing, e-commerce, small company màrqueting digital, comerç electrònic, petita empresa
    Confidenciality: No
    Title in original language: Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
    Project director: Ferreres Gasulla, Dolors
    Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar