Creation date in repository: 2023-07-14
Abstract: L’adaptació de les empreses a l’entorn s’ha convertit en un factor clau per tal de poder sobreviure en el mercat. Especialment, si es tracta de petites empreses, ja que disposen de menys recursos per implementar canvis. El present treball té com a finalitat la creació i implementació d’un pla de màrqueting digital a una petita empresa del sector de la restauració. El pla de màrqueting digital es basa en l’anàlisi de la situació de l’empresa a nivell intern i extern. A continuació, s’estableixen els objectius i les estratègies. Finalment, s’analitzaran els resultats obtinguts i es comparen amb els objectius formulats anteriorment.
Subject: Màrqueting
Language: cat
Subject areas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Department: Economia
Student: Ventura Queral, Joanna
Academic year: 2022-2023
Title in different languages: Plan de marketing digital: La caseta de la iaia Digital marketing plan: La caseta de la iaia Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
Work's public defense date: 2023-06-26
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: marketing digital, comercio electrónico, pequeña empresa digital marketing, e-commerce, small company màrqueting digital, comerç electrònic, petita empresa
Confidenciality: No
Title in original language: Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
Project director: Ferreres Gasulla, Dolors
Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)