Treballs Fi de Grau> Economia

Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:5978
    Autores:
    Ventura Queral, Joanna
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-14
    Resumen: L’adaptació de les empreses a l’entorn s’ha convertit en un factor clau per tal de poder sobreviure en el mercat. Especialment, si es tracta de petites empreses, ja que disposen de menys recursos per implementar canvis. El present treball té com a finalitat la creació i implementació d’un pla de màrqueting digital a una petita empresa del sector de la restauració. El pla de màrqueting digital es basa en l’anàlisi de la situació de l’empresa a nivell intern i extern. A continuació, s’estableixen els objectius i les estratègies. Finalment, s’analitzaran els resultats obtinguts i es comparen amb els objectius formulats anteriorment.
    Materia: Màrqueting
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departamento: Economia
    Estudiante: Ventura Queral, Joanna
    Curso académico: 2022-2023
    Título en diferentes idiomas: Plan de marketing digital: La caseta de la iaia Digital marketing plan: La caseta de la iaia Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
    Fecha de la defensa del treball: 2023-06-26
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: marketing digital, comercio electrónico, pequeña empresa digital marketing, e-commerce, small company màrqueting digital, comerç electrònic, petita empresa
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
    Director del proyecto: Ferreres Gasulla, Dolors
    Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar