Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-14
Resumen: L’adaptació de les empreses a l’entorn s’ha convertit en un factor clau per tal de poder sobreviure en el mercat. Especialment, si es tracta de petites empreses, ja que disposen de menys recursos per implementar canvis. El present treball té com a finalitat la creació i implementació d’un pla de màrqueting digital a una petita empresa del sector de la restauració. El pla de màrqueting digital es basa en l’anàlisi de la situació de l’empresa a nivell intern i extern. A continuació, s’estableixen els objectius i les estratègies. Finalment, s’analitzaran els resultats obtinguts i es comparen amb els objectius formulats anteriorment.
Materia: Màrqueting
Idioma: cat
Áreas temáticas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departamento: Economia
Estudiante: Ventura Queral, Joanna
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: Plan de marketing digital: La caseta de la iaia Digital marketing plan: La caseta de la iaia Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-26
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: marketing digital, comercio electrónico, pequeña empresa digital marketing, e-commerce, small company màrqueting digital, comerç electrònic, petita empresa
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Pla de màrqueting digital: La caseta de la iaia
Director del proyecto: Ferreres Gasulla, Dolors
Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)