Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6017
    Autors:
    Rivero Millán, Noa
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-07-17
    Resum: Durant els últims anys, s'ha reconegut que l'aprenentatge emocional és essencial durant l'etapa d'educació infantil. En aquest context, el conte ha sorgit com una eina àmpliament utilitzada. Així, el principal objectiu d'aquest treball és analitzar l'efectivitat del conte com a eina per treballar l'educació emocional entre els 3 i 6 anys. La metodologia utilitzada ha estat mixta i els principals instruments de recollida de dades són entrevistes a professionals de l’àmbit educatiu i dos qüestionaris. Els resultats i les conclusions confirmen la importància d'utilitzar el conte com a eina pedagògica i familiar per a fomentar el creixement emocional en infants.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Rivero Millán, Noa
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys Stories and emotions: an emotional education strategy for children between 3 and 6 years Cuentos y emociones: una estrategia de educación emocional para niños de entre 3 y 6 años
    Data de la defensa del treball: 2023-06-15
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Educació emocional, literatura infantil Emotional education, children's literature Educación emocional, literatura infantil
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys
    Director del projecte: Moya Pereira, Sofia
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar