Data d'alta al repositori: 2023-07-17
Resum: Durant els últims anys, s'ha reconegut que l'aprenentatge emocional és essencial durant l'etapa d'educació infantil. En aquest context, el conte ha sorgit com una eina àmpliament utilitzada. Així, el principal objectiu d'aquest treball és analitzar l'efectivitat del conte com a eina per treballar l'educació emocional entre els 3 i 6 anys. La metodologia utilitzada ha estat mixta i els principals instruments de recollida de dades són entrevistes a professionals de l’àmbit educatiu i dos qüestionaris. Els resultats i les conclusions confirmen la importància d'utilitzar el conte com a eina pedagògica i familiar per a fomentar el creixement emocional en infants.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Rivero Millán, Noa
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys Stories and emotions: an emotional education strategy for children between 3 and 6 years Cuentos y emociones: una estrategia de educación emocional para niños de entre 3 y 6 años
Data de la defensa del treball: 2023-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Educació emocional, literatura infantil Emotional education, children's literature Educación emocional, literatura infantil
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys
Director del projecte: Moya Pereira, Sofia
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)