Creation date in repository: 2023-07-17
Abstract: Durant els últims anys, s'ha reconegut que l'aprenentatge emocional és essencial durant l'etapa d'educació infantil. En aquest context, el conte ha sorgit com una eina àmpliament utilitzada. Així, el principal objectiu d'aquest treball és analitzar l'efectivitat del conte com a eina per treballar l'educació emocional entre els 3 i 6 anys. La metodologia utilitzada ha estat mixta i els principals instruments de recollida de dades són entrevistes a professionals de l’àmbit educatiu i dos qüestionaris. Els resultats i les conclusions confirmen la importància d'utilitzar el conte com a eina pedagògica i familiar per a fomentar el creixement emocional en infants.
Subject: Educació
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Rivero Millán, Noa
Academic year: 2022-2023
Title in different languages: Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys Stories and emotions: an emotional education strategy for children between 3 and 6 years Cuentos y emociones: una estrategia de educación emocional para niños de entre 3 y 6 años
Work's public defense date: 2023-06-15
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Educació emocional, literatura infantil Emotional education, children's literature Educación emocional, literatura infantil
Confidenciality: No
Title in original language: Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys
Project director: Moya Pereira, Sofia
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)