Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys

  • Identification data

    Identifier: TFG:6017
    Authors:
    Rivero Millán, Noa
  • Others:

    Creation date in repository: 2023-07-17
    Abstract: Durant els últims anys, s'ha reconegut que l'aprenentatge emocional és essencial durant l'etapa d'educació infantil. En aquest context, el conte ha sorgit com una eina àmpliament utilitzada. Així, el principal objectiu d'aquest treball és analitzar l'efectivitat del conte com a eina per treballar l'educació emocional entre els 3 i 6 anys. La metodologia utilitzada ha estat mixta i els principals instruments de recollida de dades són entrevistes a professionals de l’àmbit educatiu i dos qüestionaris. Els resultats i les conclusions confirmen la importància d'utilitzar el conte com a eina pedagògica i familiar per a fomentar el creixement emocional en infants.
    Subject: Educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Rivero Millán, Noa
    Academic year: 2022-2023
    Title in different languages: Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys Stories and emotions: an emotional education strategy for children between 3 and 6 years Cuentos y emociones: una estrategia de educación emocional para niños de entre 3 y 6 años
    Work's public defense date: 2023-06-15
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Educació emocional, literatura infantil Emotional education, children's literature Educación emocional, literatura infantil
    Confidenciality: No
    Title in original language: Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys
    Project director: Moya Pereira, Sofia
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar