Treballs Fi de Grau> Geografia

La fotogragia en la promoció de les destinacions turístiques

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6158
    Autors:
    Roig Moral, Miguel Angel
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-07-25
    Resum: Aquest treball intenta donar resposta a dues hipòtesis que tracten la influència de les xarxes socials a l’hora de planificar un viatge i com les imatges que es consumeixen en aquests portals poden crear una visió idealitzada de la destinació, gràcies a la posterior edició i l’ús de tècniques concretes per donar més impacte amb una imatge. També s'intenta demostrar si els organismes oficials de la promoció de les destinacions fan servir aquestes tècniques per a atreure així més visitants, creant una imatge de la destinació que no correspon amb la realitat i resultant en un impacte negatiu pel turista.
    Matèria: Turisme
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
    Departament: Geografia
    Estudiant: Roig Moral, Miguel Angel
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: La fotogragia en la promoció de les destinacions turístiques Photography in the promotion of tourist destinations La fotogragía en la promoción de las destinaciones turísticas
    Data de la defensa del treball: 2023-06-14
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Fotografia, turisme, destinació Photography, tourism, destination Fotografía, turismo, destinación
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: La fotogragia en la promoció de les destinacions turístiques
    Director del projecte: Queralt Basterra, Joaquim
    Ensenyament(s): Gestió de Turisme i Hoteleria
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Turismo y ocio
    Tourism and leisure
    Turisme i oci
    Turisme
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar