Creation date in repository: 2023-07-25
Abstract: Aquest treball intenta donar resposta a dues hipòtesis que tracten la influència de les xarxes socials a l’hora de planificar un viatge i com les imatges que es consumeixen en aquests portals poden crear una visió idealitzada de la destinació, gràcies a la posterior edició i l’ús de tècniques concretes per donar més impacte amb una imatge. També s'intenta demostrar si els organismes oficials de la promoció de les destinacions fan servir aquestes tècniques per a atreure així més visitants, creant una imatge de la destinació que no correspon amb la realitat i resultant en un impacte negatiu pel turista.
Subject: Turisme
Language: cat
Subject areas: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Department: Geografia
Student: Roig Moral, Miguel Angel
Academic year: 2022-2023
Title in different languages: La fotogragia en la promoció de les destinacions turístiques Photography in the promotion of tourist destinations La fotogragía en la promoción de las destinaciones turísticas
Work's public defense date: 2023-06-14
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Fotografia, turisme, destinació Photography, tourism, destination Fotografía, turismo, destinación
Confidenciality: No
TFG credits: 6
Title in original language: La fotogragia en la promoció de les destinacions turístiques
Project director: Queralt Basterra, Joaquim
Education area(s): Gestió de Turisme i Hoteleria
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)