Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-25
Resumen: Aquest treball intenta donar resposta a dues hipòtesis que tracten la influència de les xarxes socials a l’hora de planificar un viatge i com les imatges que es consumeixen en aquests portals poden crear una visió idealitzada de la destinació, gràcies a la posterior edició i l’ús de tècniques concretes per donar més impacte amb una imatge. També s'intenta demostrar si els organismes oficials de la promoció de les destinacions fan servir aquestes tècniques per a atreure així més visitants, creant una imatge de la destinació que no correspon amb la realitat i resultant en un impacte negatiu pel turista.
Materia: Turisme
Idioma: cat
Áreas temáticas: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Departamento: Geografia
Estudiante: Roig Moral, Miguel Angel
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: La fotogragia en la promoció de les destinacions turístiques Photography in the promotion of tourist destinations La fotogragía en la promoción de las destinaciones turísticas
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Fotografia, turisme, destinació Photography, tourism, destination Fotografía, turismo, destinación
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: La fotogragia en la promoció de les destinacions turístiques
Director del proyecto: Queralt Basterra, Joaquim
Enseñanza(s): Gestió de Turisme i Hoteleria
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)