Treballs Fi de Grau> Geografia

La fotogragia en la promoció de les destinacions turístiques

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6158
  • Autores:

    Roig Moral, Miguel Angel
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-25
    Resumen: Aquest treball intenta donar resposta a dues hipòtesis que tracten la influència de les xarxes socials a l’hora de planificar un viatge i com les imatges que es consumeixen en aquests portals poden crear una visió idealitzada de la destinació, gràcies a la posterior edició i l’ús de tècniques concretes per donar més impacte amb una imatge. També s'intenta demostrar si els organismes oficials de la promoció de les destinacions fan servir aquestes tècniques per a atreure així més visitants, creant una imatge de la destinació que no correspon amb la realitat i resultant en un impacte negatiu pel turista.
    Materia: Turisme
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
    Departamento: Geografia
    Estudiante: Roig Moral, Miguel Angel
    Curso académico: 2022-2023
    Título en diferentes idiomas: La fotogragia en la promoció de les destinacions turístiques Photography in the promotion of tourist destinations La fotogragía en la promoción de las destinaciones turísticas
    Fecha de la defensa del treball: 2023-06-14
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Fotografia, turisme, destinació Photography, tourism, destination Fotografía, turismo, destinación
    Confidencialidad: No
    Créditos del TFG: 6
    Título en la lengua original: La fotogragia en la promoció de les destinacions turístiques
    Director del proyecto: Queralt Basterra, Joaquim
    Enseñanza(s): Gestió de Turisme i Hoteleria
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Turismo y ocio
    Tourism and leisure
    Turisme i oci
    Turisme
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar