Data d'alta al repositori: 2023-09-05
Resum: En este trabajo de fin de grado se estudia un recorrido histórico sobre el concepto inteligencia emocional, la relación de la inteligencia emocional con la autoestima e importancia de la de la educación emocional. Para crear un programa de intervención donde se trabaja las 5 competencias comentadas por Daniel Goleman (autoconciencia, autorregulación, motivación, empatía y habilidades sociales). Y ver si después de trabajar estos conceptos el nivel inteligencia emocional y autoestima incrementan a través de un pretest y posttest. This final degree project studies a historical journey through the concept of emotional intelligence, the relationship between emotional intelligence and self-esteem and the importance of emotional education. To create an intervention program where the 5 competences commented by Daniel Goleman are worked on (self-awareness, self-regulation, motivation, empathy and social skills). And see if after working on these concepts the level of emotional intelligence and self-esteem increase through a pretest and post-test. En aquest treball de fi de grau s'estudia un recorregut històric sobre el concepte intel·ligència emocional, la relació de la intel·ligència emocional amb l'autoestima i importància de la de l'educació emocional. Per crear un programa d'intervenció on es treballa les 5 competències comentades per Daniel Goleman (autoconsciència, autoregulació, motivació, empatia i habilitats socials). I veure si després de treballar aquests conceptes el nivell intel·ligència emocional i autoestima incrementen a través d'un pretest i posttest.
Matèria: Intel·ligència emocional
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicología Psychology Psicologia
Departament: Psicologia
Estudiant: García Gómez, Irene
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: La inteligencia emocional en educación primaria: propuesta intervención Emotional intelligence in primary education: proposed intervention
Data de la defensa del treball: 2023-06-19
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: inteligencia emocional, autoestima, educación emocional emotional intelligence, self-esteem, emotional education intel·ligència emocional, autoestima, educació emocional
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: La intel·ligència emocional en educació primària: proposta intervenció
Director del projecte: Voltas Moreso, Núria
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)