Treballs Fi de Grau> Pedagogia

El procés de comunicació escola - família. Anàlisi d’un centre educatiu a la província de tarragona

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6630
    Autors:
    Vidal Bové,Sara
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-01-16
    Resum: Les entrevistes familiars són essencials en educació. Els docents han de conèixer bé per crear un ambient còmode per a tots. La manca de coneixement dificulta comprendre les necessitats de cada família i comunicar el progrés de l'alumne. Aquest treball analitza la comunicació escola-família a través de les entrevistes. Es realitza un recull documental i entrevistes amb professionals en educació, dividides en quatre dimensions: preparació, execució, dificultats d'aprenentatge o conducta i opinió personal. Els experts afirmen que les entrevistes individuals són importants per crear confiança i establir objectius en benefici del benestar de l'infant. Family interviews are essential in education. Teachers must know well to create a comfortable environment for all. The lack of knowledge makes it difficult to understand the needs of each family and to communicate the student's progress. This work analyzes school-family communication through interviews. A documentary collection and interviews with education professionals are carried out, divided into four dimensions: preparation, execution, learning difficulties or behavior and personal opinion. Experts say that one-on-one interviews are important for building trust and setting goals for the child's well-being.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Vidal Bové,Sara
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: The school - family communication process. Family. An analysis of an educational in the province of tarragona. El proceso de comunicación escuela - familia. Análisis de un centro educativo en la provincia de tarragona
    Data de la defensa del treball: 2023-06-12
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Entrevistes, comunicació, relació família-escola, dificultats, educació primària. Interviews, communication, family-school relationship, difficulties, primary education. Entrevistas, comunicación, relación familia-escuela , dificultades, educación primaria.
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: El procés de comunicació escola - família. Anàlisi d’un centre educatiu a la província de tarragona
    Director del projecte: Lores Gómez, Beatriz
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar