Fecha de alta en el repositorio: 2024-01-16
Resumen: Les entrevistes familiars són essencials en educació. Els docents han de conèixer bé per crear un ambient còmode per a tots. La manca de coneixement dificulta comprendre les necessitats de cada família i comunicar el progrés de l'alumne. Aquest treball analitza la comunicació escola-família a través de les entrevistes. Es realitza un recull documental i entrevistes amb professionals en educació, dividides en quatre dimensions: preparació, execució, dificultats d'aprenentatge o conducta i opinió personal. Els experts afirmen que les entrevistes individuals són importants per crear confiança i establir objectius en benefici del benestar de l'infant. Family interviews are essential in education. Teachers must know well to create a comfortable environment for all. The lack of knowledge makes it difficult to understand the needs of each family and to communicate the student's progress. This work analyzes school-family communication through interviews. A documentary collection and interviews with education professionals are carried out, divided into four dimensions: preparation, execution, learning difficulties or behavior and personal opinion. Experts say that one-on-one interviews are important for building trust and setting goals for the child's well-being.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Vidal Bové,Sara
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: The school - family communication process. Family. An analysis of an educational in the province of tarragona. El proceso de comunicación escuela - familia. Análisis de un centro educativo en la provincia de tarragona
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-12
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Entrevistes, comunicació, relació família-escola, dificultats, educació primària. Interviews, communication, family-school relationship, difficulties, primary education. Entrevistas, comunicación, relación familia-escuela , dificultades, educación primaria.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El procés de comunicació escola - família. Anàlisi d’un centre educatiu a la província de tarragona
Director del proyecto: Lores Gómez, Beatriz
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)