Data d'alta al repositori: 2024-01-16
Resum: En aquest Treball de Fi de Grau s'aborda la situació actual de l'educació musical i el seu impacte en la cohesió de grup entre els alumnes de l'etapa d'educació primària. S’elabora una anàlisi de la literatura rellevant sobre aquest tema i s'explora la realitat educativa dels centres participants en la recerca. Amb aquestes fonts com a base, es formulen diverses propostes per promoure la cohesió de grup i les relacions socials dins del grup classe, tant a través de les classes de música com mitjançant l'enfocament transversal amb altres àrees curriculars. This Final Degree Thesis deals with the current situation of music education and its impact in group cohesion among primary school students. An analysis of the relevant literature on this subject and the educational reality of the participating centers is explored in research. With these sources as a basis, several proposals are formulated to promote the group cohesion and social relations within the class group, both through music classes as through the transversal approach with other curricular areas.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Costa Piqué, Maria
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: Musical education as a tool for group cohesion in primary school classrooms La educación musical como herramienta de cohesión de grupo en las aulas de primaria
Data de la defensa del treball: 2023-06-14
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Música, cohesió, relacions socials Music, cohesion, social relations Música, cohesión, relaciones sociales
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'educació musical com a eina de cohesió de grup en les aules de primària.
Director del projecte: Domingo Urbaneja, Màrius
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)