Fecha de alta en el repositorio: 2024-01-16
Resumen: En aquest Treball de Fi de Grau s'aborda la situació actual de l'educació musical i el seu impacte en la cohesió de grup entre els alumnes de l'etapa d'educació primària. S’elabora una anàlisi de la literatura rellevant sobre aquest tema i s'explora la realitat educativa dels centres participants en la recerca. Amb aquestes fonts com a base, es formulen diverses propostes per promoure la cohesió de grup i les relacions socials dins del grup classe, tant a través de les classes de música com mitjançant l'enfocament transversal amb altres àrees curriculars. This Final Degree Thesis deals with the current situation of music education and its impact in group cohesion among primary school students. An analysis of the relevant literature on this subject and the educational reality of the participating centers is explored in research. With these sources as a basis, several proposals are formulated to promote the group cohesion and social relations within the class group, both through music classes as through the transversal approach with other curricular areas.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Costa Piqué, Maria
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: Musical education as a tool for group cohesion in primary school classrooms La educación musical como herramienta de cohesión de grupo en las aulas de primaria
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Música, cohesió, relacions socials Music, cohesion, social relations Música, cohesión, relaciones sociales
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'educació musical com a eina de cohesió de grup en les aules de primària.
Director del proyecto: Domingo Urbaneja, Màrius
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)