Data d'alta al repositori: 2024-01-30
Resum: This work is an investigation based on the verification of the effectiveness of the implementation of a daily relaxation habit to improve the concentration of third grade primary students in the classroom. During this, a group of twenty-five students is observed for a period of four weeks to see their evolution and which factors intervene, benefit and hinder the achievement of the habit in question. In addition, data is collected on their behavior and execution of the habit for nine weeks. Aquest treball és una investigació basada en la comprovació de l'eficàcia de la implementació d'un hàbit de relaxació diària per millorar la concentració d'alumnes de tercer de primària a l'aula. Durant aquesta, s'observa a un grup de vint-i-cinc alumnes durant un període de quatre setmanes per veure la seva evolució i quins factors intervenen, beneficien i dificulten l'assoliment de l'hàbit en qüestió. A més, es recullen dades del seu comportament i execució de l'hàbit durant nou setmanes.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Sanromà Piñol, Eduard
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: La relajación, la herramienta para prolongar la concentració Relaxation, the tool to extend concentration
Data de la defensa del treball: 2023-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Relajación, concentración, intervención Relaxation, concentration, intervention Relaxació, concentració, intervenció
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: La relaxació, l'eina per prolongar la concentració
Director del projecte: Pons Altes, Josep Maria
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)