Data d'alta al repositori: 2024-01-30
Resum: Disseny d'una prova de comprensió lectora "cloze" per a quatre centres educatius públics de la província de Tarragona perquè sigui una eina més pels docents amb l'objectius de detectat el nivell de lectura del seu alumnat i així seleccionar lectures adequades al seu nivell real. Design of a "cloze" reading comprehension test for four public educational centers in the province of Tarragona so that it is another tool for teachers with the aim of detecting the reading level of their students and thus selecting appropriate readings for their level real
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Rivera Vilchez, Francisco Jose
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: The use of the cloze test to choose guided reading for 6th grade students. El uso del test cloze para escoger la lectura guiada del alumnado de sexto.
Data de la defensa del treball: 2023-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: comprensió lectora, lectura, prova reading comprehension, reading, test comprensión lectora, lectura, prueba
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'ús del test cloze per escollir la lectura guiada a l'alumnat de 6è.
Director del projecte: David Melgar Bometón
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)