Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'ús del test cloze per escollir la lectura guiada a l'alumnat de 6è.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6716
    Autors:
    Rivera Vilchez, Francisco Jose
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-01-30
    Resum: Disseny d'una prova de comprensió lectora "cloze" per a quatre centres educatius públics de la província de Tarragona perquè sigui una eina més pels docents amb l'objectius de detectat el nivell de lectura del seu alumnat i així seleccionar lectures adequades al seu nivell real. Design of a "cloze" reading comprehension test for four public educational centers in the province of Tarragona so that it is another tool for teachers with the aim of detecting the reading level of their students and thus selecting appropriate readings for their level real
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Rivera Vilchez, Francisco Jose
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: The use of the cloze test to choose guided reading for 6th grade students. El uso del test cloze para escoger la lectura guiada del alumnado de sexto.
    Data de la defensa del treball: 2023-06-13
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: comprensió lectora, lectura, prova reading comprehension, reading, test comprensión lectora, lectura, prueba
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: L'ús del test cloze per escollir la lectura guiada a l'alumnat de 6è.
    Director del projecte: David Melgar Bometón
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar