Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'ús del test cloze per escollir la lectura guiada a l'alumnat de 6è.

  • Identification data

    Identifier: TFG:6716
    Authors:
    Rivera Vilchez, Francisco Jose
  • Others:

    Creation date in repository: 2024-01-30
    Abstract: Disseny d'una prova de comprensió lectora "cloze" per a quatre centres educatius públics de la província de Tarragona perquè sigui una eina més pels docents amb l'objectius de detectat el nivell de lectura del seu alumnat i així seleccionar lectures adequades al seu nivell real. Design of a "cloze" reading comprehension test for four public educational centers in the province of Tarragona so that it is another tool for teachers with the aim of detecting the reading level of their students and thus selecting appropriate readings for their level real
    Subject: Educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Department: Pedagogia
    Student: Rivera Vilchez, Francisco Jose
    Academic year: 2022-2023
    Title in different languages: The use of the cloze test to choose guided reading for 6th grade students. El uso del test cloze para escoger la lectura guiada del alumnado de sexto.
    Work's public defense date: 2023-06-13
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: comprensió lectora, lectura, prova reading comprehension, reading, test comprensión lectora, lectura, prueba
    Confidenciality: No
    Title in original language: L'ús del test cloze per escollir la lectura guiada a l'alumnat de 6è.
    Project director: David Melgar Bometón
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar